Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Zsófi kalandozásai az erotika világában

Szexkalandor vagyok

Szexkalandor vagyok

What the f*/ck is tantra???

2024. február 26. - Zsófi P.

Kezdjük azzal, hogy mit tudtam eddig a tantráról, vagy legalábbis mit gondoltam róla. Valami órákon keresztül tartó lassú szarság, ahol a szerelem beteljesüléseként a párok alig érnek egymáshoz és mégis orgazmusuk lesz… Namost… nekem, aki azt szereti, ha érzi, ha történik valami ez nettó faszságnak tűnt. Már a Varázslóval is furcsa volt megélni ezt a finom érintést, de mégis izgalmas kirándulás.

És akkor van ez a pasim… a Kedvencem, akivel hónapok óta gyűrjük egymást… Első pillanattól tudható volt, hogy jártas a tantrában, de mégsem éreztem lassúnak az együttléteket. Sőt! Imádom, hogy ezen tudás birtokában a végletekig tudja uralni az orgazmusát.

Minden alkalommal amikor egyre beljebb visz ebbe a világba, mély döbbenet ül rám. Hogy lehet ez ennyire megmagyarázhatatlan? Hogy lehet ez ennyire jó? Hogy lehet benne valaki ennyire a fejemben? Lépésenként jutottunk el oda, ahol most tartunk és állítása szerint innen még megyünk tovább.

Azt hittem korábban, hogy a tantra csak hókuszpókusz, de köztünk ott az a fantasztikus szex, vagy inkább SZEX. A 3-4 órára szobába zárt szerelmünk alatt olyan sokszínűséget tudunk megélni, ami számomra korábban teljesen idegen volt. Persze a hajhúzós, hátulról baszós rész már eddig is toplistás volt, de a csókolózva cirógatás eddig nem fért bele. Márpedig a teljes skálán mozgunk, az ösztönszerű vad keféléstől, a klasszikusan értelmezett fizikalitást is nélkülöző szeretkezésig.

Pár hete ott tartottunk, hogy szopás előtt mélyen a szemembe nézett és azt mondta, hogy el fogok élvezni. És így is történt. Elé térdelve szoptam és úgy élveztem el, hogy nemhogy a puncimhoz nem ért, de csak a fejemet fogta. Következő alkalommal ugyanezt spriccelve sikerült előadni. Döbbenet!

Akkor egy másik történet… egy lassú behatolásos összehangolódó szeretkezés után arra kért, hogy feküdjek hasra és tetőtől talpig végig simogatott. A puncimhoz nem nyúlt, de mégis tócsa lett alattam. Ezen randink alkalmával már én sem csak a fejét simogattam aktus után, hanem a gerince vonalán kezdtem én cirógatni és fantasztikus volt megélni, ahogy ő is hasonlóan reagál az érintésemre.

Kicsit jobban utána néztem, hogy mi történik ilyenkor, így a legutóbbi találkozónkra felkészültebben érkeztem, bár így is sikerült egyik ámulatból a másikba esnem. Simogatással és csókokkal kezdtünk majd egy ponton arra kért, hogy üljek rá, de csak úgy simán, hogy a farka ne legyen bennem. Mélyen egymás szemébe néztünk… egymás szívcsakrájára tettük a kezünket, miközben a másik kezünk összekulcsoltuk. Spriccelve élveztem többször is egymás után…

Nagyon hálás vagyok, hogy összesodort minket az élet és ebből a kapcsolódásból ki is szeretnék élvezni mindent, amit csak rejt magában, mert ahogy erre kicsi volt az esély, arra szinte nulla, hogy valaha mással erre a szintre kerüljek. Tudom, hogy nagyon más, ahogy ez a bejegyzés szól, de egyszerűen a szókincsemben nem állnak rendelkezésemre megfelelő szavak az élményeimre és persze folyamatosan itt vannak bennem az „ez meg mi a franc?” és „ezt mégis hoogy??” kérdések. De megélem.

img_2372.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandozom.blog.hu/api/trackback/id/tr2018339879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Domitor Leonum 2024.02.28. 15:20:58

Üdv újra itt. Milyen jó ez és mennyire ismerősek ezek az érzések is. :)
süti beállítások módosítása